Spring til indhold

Arrangementer

Idrættens Hus, Motion: Gymnastik/aerobic

Pilates træning m/ Lene Svendsby

Pilates er styrke- og smidighedstræning af hele kroppen, hvor du træner både de små og store muskler med udgangspunkt i et kontrolleret åndedræt og fokus på kroppens kerne (dvs. de dybe mave- og rygmuskler).

Mere

Idrættens Hus, Motion: Gymnastik/aerobic 16 mødegange kl. 16.10-17.10

Barre/Ballet-Fitness med Lene Svendsby

Træningen tager afsæt i ballettræning, hvor man træner ved balletbarrerne med sin egen kropsvægt.

Mere

Idrættens Hus, Motion: Gymnastik/aerobic 16 mødegange kl. 17.20-18.20

Pilates træning m/ Lene Svendsby

Pilates er styrke- og smidighedstræning af hele kroppen, hvor du træner både de små og store muskler med udgangspunkt i et kontrolleret åndedræt og fokus på kroppens kerne (dvs. de dybe mave- og rygmuskler).

Mere

Idrættens Hus, Motion: Gymnastik/aerobic 13 mødegange kl. 08-08.55

Pilates træning m/ Lene Svendsby

Pilates er styrke- og smidighedstræning af hele kroppen, hvor du træner både de små og store muskler med udgangspunkt i et kontrolleret åndedræt og fokus på kroppens kerne (dvs. de dybe mave- og rygmuskler).

Mere

Idrættens Hus, Motion: Gymnastik/aerobic 13 mødegange kl. 09-09.55

Barre/Ballet-Fitness med Lene Svendsby

Træningen tager afsæt i ballettræning, hvor man træner ved balletbarrerne med sin egen kropsvægt.

Mere

Idrættens Hus, Motion: Gymnastik/aerobic 14 mødegange kl. 11.40-13.10

Hatha yoga for alle m/ Line H. Nielsen

Den klassiske yoga har en gavnlig virkning på krop og sind og formålet er at øge kroppens vitalitet og sundhed samt skabe balance fysisk og mentalt.

Mere

Idrættens Hus, Motion: Gymnastik/aerobic 14 mødegange kl. 16.15-17.30

Hatha yoga for let øvede m/ Susanne Grange

Dette hold er for dig, der har gået på mit begynderhold, derudover henvender denne undervisning sig også til dig, som ønsker at få indsigt i brugen af vejrtrækningen i yoga, som redskab.

Mere

Idrættens Hus, Motion: Gymnastik/aerobic 14 mødegange kl. 17.45-18.45

Hatha yoga for begyndere m/ Susanne Grange

Dette hold henvender sig primært til dem, som gerne vil bruge yogaen i deres dagligdag, til at bevare balance både mentalt og fysisk.

Mere

Idrættens Hus, Motion: Gymnastik/aerobic 17 mødegange kl. 09-10.25

Qi Gong for alle hensynst. m/ Isabel Lohmann

Qi-gong, mindfulness, bevægelse og åndedræt - en rolig rejse til sundhed og harmoni. Mit Qi-gong forløb er til dig der ønsker at: · blive fri for smerter i led og muskler. · Øge din mobilitet og bevægelsesfrihed.

Mere

Idrættens Hus, Motion: Gymnastik/aerobic 16 mødegange kl. 07.55-08.55

Yoga for mænd m/ Trine Lau Bæk

Du behøver hverken at kende yoga udtryk eller have dyrket yoga før - bare kom som du er. Måske kroppen føles stiv og brugt? Er ønskescenariet en større bevægelighed, måske en mindre øm krop eller at få ro i hovedet?

Mere

Idrættens Hus, Motion: Gymnastik/aerobic 14 mødegange kl. 08-08.55

Barre pilates træning m/ Isabel Lohmann

Leder du efter en sjov og effektiv måde at tone og styrke dine muskler, forbedre din kropsholdning og øge din fleksibilitet? Så er vores Barre træningstime lige noget for dig.

Mere

Idrættens Hus, Motion: Gymnastik/aerobic 14 mødegange kl. 08-08.55

Hatha yoga for de morgenfriske m/ Line H. Nielsen

Yoga er nænsom, men effektiv træning af hele kroppen. Det er skånsomme øvelser, som styrker og smidiggør muskler og led, forbedrer din balanceevne og strækker dit bindevæv.

Mere

Idrættens Hus, Motion: Gymnastik/aerobic 16 mødegange kl. 08-08.55

Barre pilates træning m/ Isabel Lohmann

Leder du efter en sjov og effektiv måde at tone og styrke dine muskler, forbedre din kropsholdning og øge din fleksibilitet? Så er vores Barre træningstime lige noget for dig.

Mere