Spring til indhold
Indtast nyt arrangement Ret info
Sidst rettet
18/11 2016
Falkoner Fitness
Sylows Alle 1
2000 Frederiksberg
Tlf: 45960100


Arrangementer

Falkoner Fitness, Motion: Andet motionstilbud 32 mødegange kl. 08.20-09.50

Træning - knogleskørhed (inkl. maskintræning)

Mere

Falkoner Fitness, Motion: Andet motionstilbud 32 mødegange kl. 10-11.30

Træning - knogleskørhed (inkl. maskintræning)

Mere

Falkoner Fitness, Motion: Løbetræning/jogging 30 mødegange kl. 16.45-17.55

Core-træning

Mere

Falkoner Fitness, Motion: Gymnastik/aerobic 30 mødegange kl. 18-19.10

Motion og kondi for mænd

Mere

Falkoner Fitness, Motion: Gymnastik/aerobic

Gotvedgymnastik - kvinder

Mere

Falkoner Fitness, Motion: Andet motionstilbud 30 mødegange kl. 12-13.30

Hatha yoga

Mere

Falkoner Fitness, Motion: Fitness/styrketræning 30 mødegange kl. 11.10-12.40

Træning - hofte/knæ inkl. maskintræning

Mere

Falkoner Fitness, Diverse: Undervisning 34 mødegange kl. 11-12.30

Fysio-pilates (inkl. maskintræning)

Mere

Falkoner Fitness, Motion: Fitness/styrketræning 29 mødegange kl. 16.45-18.15

Rygtræning

Mere

Falkoner Fitness, Motion: Gymnastik/aerobic 30 mødegange kl. 09-10.30

Fit for livet - kvinder

»Fit for livet« er et sammensat motionsprogram for kvinder, der gerne vil træne effektivt, men i et overkommeligt tempo.

Mere

Falkoner Fitness, Motion: Gymnastik/aerobic 30 mødegange kl. 10-11.30

Gotvedgymnastik

Mere

Falkoner Fitness, Motion: Andet motionstilbud 30 mødegange kl. 10.45-12.15

Frisk motion - seniorer

Mere

Falkoner Fitness, Motion: Gymnastik/aerobic 30 mødegange kl. 12.30-14

Træning - fødder, ben, kredsløb

Mere

Falkoner Fitness, Motion: Andet motionstilbud

Essential motion

Mere

Falkoner Fitness, Motion: Gymnastik/aerobic 25 mødegange kl. 14.50-16

Hatha yoga - seniorer

Ophobede spændinger løsnes - vitalitet og energi genskabes. Teknikken er klassisk hatha yoga med yogastillinger, der retter kroppen ud og modvirker den stivhed, som giver dårlig ryg, hovedpine og nakkespændinger.

Mere

Falkoner Fitness, Motion: Gymnastik/aerobic 17 mødegange kl. 10-10.45

Zumba Gold

I Zumba Gold er tempoet langsommere, og koreografierne er enkle. Der er fokus på at skåne knæ og hofter, men tempoet vil være tilpas højt, så vi stadig får sved på panden, samtidig med at vi har det sjovt sammen.

Mere

Falkoner Fitness, Motion: Gymnastik/aerobic 14 mødegange kl. 16.30-17.40

Styrketræning på gulv for 50+

Intensiv træning til god musik med maksimal effekt! Vi styrker alle kroppens muskler med forskellige redskaber som elastikker, vægte, bolde og egen kropsvægt.

Mere

Falkoner Fitness, Motion: Andet motionstilbud

Hatha yoga

Ophobede spændinger løsnes, og din vitalitet og energi genskabes. Teknikken er klassisk hatha yoga med yogastillinger, der retter kroppen ud og modvirker den stivhed, som giver dårlig ryg, hovedpine og nakkespændinger.

Mere

Falkoner Fitness, Motion: Gymnastik/aerobic 12 mødegange kl. 13-14.30

Træning - slidgigt (inkl. maskintræning)

Slidgigt er i dag en af de hyppigste ledsygdomme. Mange over 60 år har slidgigt i mindst ét led. Alle grader af slidgigt kan bedres gennem fysisk træning med fokus på øget muskelstyrke og hyppigere og mere bevidst bevægelse af leddene.

Mere

Falkoner Fitness, Motion: Danseundervisning 16 mødegange kl. 09.30-11.30

Dans dig i form - kvinder - letøvede

For dig, uanset størrelse, som gerne vil i gang med at motionere og danse - på en sjov måde, hvor du både får sved på panden og smil på læben.

Mere

Falkoner Fitness, Motion: Gymnastik/aerobic 16 mødegange kl. 11-12.10

Pilates - seniorer

Pilates er et unikt holdningskorrigerende træningssystem med sekvenser af langsomme, kontrollerede bevægelser. De involverede muskler strækkes og styrkes, og spændinger nedsættes.

Mere

Falkoner Fitness, Motion: Andet motionstilbud 16 mødegange kl. 11.40-13.10

Frisk motion - seniorer

Styrke, smidighed, kondition, koordination, balance, velvære, venepumpe. Vi kommer det hele igennem i et frisk tempo, ledsaget af livlig musik og godt humør.

Mere

Falkoner Fitness, Motion: Gymnastik/aerobic 15 mødegange kl. 10.45-12.15

Ballet og styrketræning - letøvede

Ballet er det ultimative udtryk for yndefuldhed! For at nå dertil skal der trænes maksimal udstrækning, fysisk form, koordination, balance og kroppens musikalitet. Ballet er livgivende, inspirerende og udfordrende træning for krop og sind.

Mere

Falkoner Fitness, Diverse: Andet 17 mødegange kl. 18-19.30

Move yourself - embodyment for kvinder

Kom og få sved på panden og få hele kroppen rørt til en aktiv time, hvor vi gennem musik, udtryk og både guidet og fri dans bevæger os fra hovedet, ned i kroppen og ud gennem hjertet.

Mere

Falkoner Fitness, Motion: Gymnastik/aerobic 12 mødegange kl. 18-19.30

Ballet og fleksibilitet - øvede

Vil du med på et dansehold i ballet?. Undervisningen er for letøvede, og vi vil fokusere på at forbedre kropsholdningen og øge vores mobilitet, balance og koordinering af kroppen. Der er også plads til at nyde elegancen i den dansende ballet.

Mere

Falkoner Fitness, Motion: Andet motionstilbud 14 mødegange kl. 16.20-17.50

Hatha yoga

Ophobede spændinger løsnes, og din vitalitet og energi genskabes. Teknikken er klassisk hatha yoga med yogastillinger, der retter kroppen ud og modvirker den stivhed, som giver dårlig ryg, hovedpine og nakkespændinger.

Mere

Falkoner Fitness, Motion: Gymnastik/aerobic 14 mødegange kl. 16.40-18.10

Styrke og puls inkl. maskintræning

Selv med en aktiv hverdag, er du nødt til at gå målrettet til værks, når det gælder dine muskler, kondition og et godt fysisk helbred. 10 minutters opvarmning af kroppen afløses af styrketræning på gulv med lette håndvægte og elastikker.

Mere

Falkoner Fitness, Diverse: Undervisning 16 mødegange kl. 09.30-11

Ballet med styrke- og fleksibilitetstræning - seniorer

Træd ind i en verden af bevægelse og elegance, hvor vi dykker ned i ballettens univers og kombinerer det med effektiv styrke- og fleksibilitetstræning, som er skræddersyet til seniorer.

Mere

Falkoner Fitness, Motion: Gymnastik/aerobic 12 mødegange kl. 13.45-14.55

Styrketræning i maskiner - seniorer

Her er den ideelle motionsform, hvis du vil styrke din ryg, have sundere led og muskler, stimulere stofskiftet, opnå en fast og velfungerende krop eller undgå en ledbåndsskade på næste skiferie.

Mere

Falkoner Fitness, Diverse: Undervisning 12 mødegange kl. 15.25-16.35

Et håndværkertilbud - for mænd

Mere

  • 1
  • 2